tirsdag den 1. maj 2012

Fredag 27/4
INTERNETTET.
I dag har vi ses nærmer på problemstillinger og muligheder med relevans for pædagogisk praksis. Hvordan man kan bedømme kvalitet og forholder os etiske og pædagogiske dilemmaer og sociale muligheder.

Littarature. Digital dannelse, Lotte Nybro

Jeg havde ikke fået læst, eller sat mig ind i hvad undervisnings gangen gik ud på. Til min store fortrydelse, da jeg netop er i gang med at skrive en opgave om dette emne. Digitale fællesskaber. Dilemmaer og muligheder.
Vi havde en rigtig god undervisning og nogle meget interessante disksutioner i grupper. Jeg har nu fået læst teksten plus en masse undersøgelser omkring dette emne. Jeg har også kunne bruge meget af dette i min opgave, som jeg vil kommer nærmer ind på i mit linjefags dokument.      

Ingen kommentarer:

Send en kommentar